بهداشت مدارس

رسانه تخصصی بهداشت مخصوص دبیران , اولیا و دانش آموزان

بهداشت مدارس

رسانه تخصصی بهداشت مخصوص دبیران , اولیا و دانش آموزان

بهداشت مدارس
مطالب بهداشت مدارس از دیدگان متخصص برای دبیران , اولیا و دانش آموزان و عموم
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

سخنی با عزیزان

سلام

بهداشت یعنی هنر و علم سالم زیستن.

سلامتی: یعنی رفاه کامل جسمی - روحی - روانی و اجتماعی فرد و نه فقط فقدان بیماری یا نقص عضو.

از آنجائیکه بهداشت یکی از مورد نیاز ترین ابزارهای زندگی سالم و موثرترین و ارزانترین روش پیشگیری از انواع بیماریها و درمان ها می باشد بایستی به شکل فرهنگ در زندگی افراد نفوذ کند و در دل و جان ایشان رسوخ کند.

 با عنایت به کثرت تعداد دانش آموزان که با احتساب تعداد والدین این دانش آموزان آمار قابل توجهی می باشد , لذا آموختن موارد بهداشتی به دانش آموزان و استفاده از ایشان بعنوان سفیران سلامتی در منازل یکی از ارزان ترین روشهای انتقال اطلاعات به منازل می باشد.

با توجه به بی توجهی مسئولان محترم آموزش و پرورش به مساله بهداشت مدارس و نوگلان این سرزمین و کمبود شدید نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس ایران عزیز و اهمیت فوق العاده زیاد آموزش بهداشت  بر آن شدم که وبلاگی تهیه کنم و به آموزش امور بهداشت عند الاستطاعه بپردازم.

بهداشت در هر شاخه ایی با هزینه مالی و آموزش بهداشت پیشرفت خواهد کرد و بهینه خواهد شد. اما در مدارس ایران آنچه مهم است ارائه آمار است و به ارزش کار هیچ وقعی نهاده نمی شود. چه بسا کارشناسان ادارات آموزش و پرورش که بایستی امور بهداشتی مدارس را رهبری کنند , افرادی هستند که از بهداشت کوچکترین سررشته ایی ندارند و عموماً افرادی با سایر تحصیلات هستند که این ناشایست سالاری هم به بهداشت مدارس ضربات مهلکی وارد نموده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
کارشناس بهداشت مدارس

بهداشت

تولید محتوا

مدرسه

همگام

پشتیبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی